Blog Directory & Search engine

My blog entries in full quotes, RSS 2.0
Dresanala II: Baladewa-x
Nizam Zakaria's  Fotopages
Project Petaling Street
Photoblogs.org
View My Profile


e-mail


zire 71 photo
Zire 71 Photo of the day!

wArchives:


-- HOME --

 

 

wWednesday, February 14, 2007



Emil Emilda - 11
Image Hosted by ImageShack.us

Emil Emilda - 12
Image Hosted by ImageShack.us
Isma Yusoof (as MAC) taking lunch break with Syarifah Amani (as Emilda)

Emil Emilda - 13
Image Hosted by ImageShack.us

Emil Emilda - 14
Image Hosted by ImageShack.us
Zizie Ezette talking to Ezad

Emil Emilda - 15
Image Hosted by ImageShack.us

Emil Emilda - The Picture I like!
Image Hosted by ImageShack.us

Today is Valentine's Day. I'm not heading anywhere because I've got work to do at home. You've guessed it. ADAM - Kelab Lelaki Terluka's script. What else.

Sneak preview of ADAM - Kelab Lelaki Terluka, Episode 7:

--snip

01 – INT. KEDAI KOMIK – SIANG

Kumar dan Marzuki memandang ke arah Akmal. Hari ini Hari terakhir Akmal bekerja di kedai komik.

KUMAR
Boring lah kalau kau tak kerja sini lagi…

MARZUKI
Tu lah…

AKMAL
Yer lah, takder orang nak sakat kau lagi kan?

MARZUKI
Kalau kau takder... Bosan lah tempat ni. Bosan wei!

AKMAL
Mr. Lim dah orang untuk ganti tempat aku... Esok dia akan masuk kerja kat sini. Ko jangan buli dia pulak nanti.

Kumar dan Marzuki tersenyum nakal...

MARZUKI
Eh, aku dengar kau ada jual komik X-Men kau kat Mr. Lim semalam.

AKMAL
Ya...

KUMAR
Berapa kau jual kat dia?

AKMAL
Adalah... Korang ni, semua nak tahu...

MARZUKI
Dulu aku nak beli kau tak nak jual! Siot je lah!

AKMAL
Nak belanja aku makan McD pun kemut!

MARZUKI
Aku kan belajar lagi. Kau lah belanja aku. Duit belanja aku pun mak bapak aku tanggung lagi!

AKMAL
Tu lah... Masih ada hati nak beli komik aku! Ceh!

Marzuki tersenyum sendiri.

Akmal menongkat dagunya. Dia termenung jauh. Dia mengeluh. Apa tidaknya, dia telah menjual komik kesayangannya pemberian ayahnya itu kepada Mr. Lim...

CUT TO:

Labels: ,



posted by Nizam Zakaria at 8:52 AM |