Blog Directory & Search engine

My blog entries in full quotes, RSS 2.0
Dresanala II: Baladewa-x
Nizam Zakaria's  Fotopages
Project Petaling Street
Photoblogs.org
View My Profile


e-mail


zire 71 photo
Zire 71 Photo of the day!

wArchives:


-- HOME --

 

 

wThursday, January 12, 2006



Sutun 2 - 15

Sutun 2

Sutun 2 - 16

Sutun 2

Sutun 2 - 17

Sutun 2

Sutun 2 - 18

Sutun 2

Sutun 2 - 19

Sutun 2

Sutun 2 - 20

Sutun 2

Sutun 2 - 21

Sutun 2

Sutun 2 - 22

Sutun 2

Something happened.

Whatever it is...

Saya sayang awak.

---

Aku Cinta Kamu

Ketika mereka menjemput kiamat
untuk mengetuk pintu dunia,
Aku cinta kamu

Sewaktu tsunami melanda pantai
Menghanyutkan jiwa menjemput duka
Aku cinta kamu

Tatkala bom diletupkan oleh manusia
Yang ingin mencium bau syurga di atas nama benci
Aku cinta kamu

Aku cinta kamu
Walaupun beribu batu terpaksa kuharungi
Malam-malam sepi terpaksa kuhadapi

Aku cinta kamu
Walaupun masa mengubah musim
Naluri mengubah janji
Mimpi menjadi sepi
Ketika kau tak mahuku lagi

Aku cinta kamu
Aku rindu suara kucing kita yang mengiau lapar
Aku rindu erat dakapanmu
Aku rindu suara pertamamu di waktu pagi
Aku rindu kemarahanmu yang tak terperi
Aku rindu kemaafanmu

Aku rindu cintamu



posted by Nizam Zakaria at 11:03 AM |